Hur långt är vi villiga att gå för att du skall få en Magisk IT-Support? Hur långt som helst! Det viktigaste för oss är att din verksamhet fungerar dygnet runt, året om oavsett vad som händer. Vår Magiska Support hjälper dig att snabbt och enkelt få hjälp!
Proaktivitet 24/7/365
Varje företagare vet att driftstopp kostar både tid och resurser. Vår Magiska Support drivs av att vara tillgänglig 24/7 och övervaka din IT-miljö dygnet runt och det är viktigt för oss att du får en direktkontakt med en insatt teknisk person när problem uppstår. Antingen sköter vi om hela processen och endast rapporterar de åtgärder vi tagit eller så kan du diskutera ditt problem med en IT-kunnig och certifierad expert som är väl insatt i uppdraget. Våra Service Delivery Managers följer din verksamhet och är insatta i alla delar för att enkelt kunna hjälpa dig. Du ska förvänta dig att vårt kunniga och certifierade IT-team jobbar tills problemet är löst oavsett dag och tidpunkt på dygnet.